Aktivna poslovna pomlad
V minulih mesecih smo Združenje zgodovinskih mest Slovenije in zanimivosti njegovih 21 članic uspešno predstavili na poslovnih dogodkih v Italiji, ki je zaradi geografske bližine in prepoznavnosti Slovenije pri sosedih zelo pomemben trg.
Združenje je sodelovalo na dveh poslovnih dogodkih, ki ju je organiziralo predstavništvo Slovenske turistične organizacije v Italiji.
Poleg udeležbe na sejmu Fa’ La Cosa Giusta v Milanu smo se udeležili dveh delavnic za turistično gospodarstvo:
- Workshop Brescia (27. 2.), sodelovala je predstavnica Pirana, sodelujočih 40 predstavnikov turističnih agencij in organizatorjev potovanj;
- Workshop Benetke (18. 4.), sodelovala je predstavnica Ptuja, 40 sodelujočih predstavnikov turističnih agencij in organizatorjev potovanj.
Po čem povprašujejo italijanski turisti?
Agencije so veliko spraševale po enogastronomskem turizmu. Hrana in vino sta zanje pomembna razloga za potovanje njihovih gostov. V pogovorih so potrdili, da pri njihovih gostih narašča želja po trajnostnem oz. do okolja odgovornem potovanju. Agenti so izpostavili, da so popotniki pripravljeni plačati več za ekološko trajnostno bivanje. Izpostavili so tudi, da zaradi negotovih gospodarskih razmer na italijanskem trgu tudi potovanja postajajo nekoliko dražja, popotniki pa se zato nagibajo k potovanjem na krajše razdalje. V tem pogledu imajo slovensko mesta za njihove goste velik potencial.
Na srečanju v Benetkah je udeležence med drugim zelo pritegnila tudi brošura Zgodovinskih mest, saj gostje ob oddihu v Sloveniji iščejo raznoliko ponudbo zgodovine, umetnosti, festivalov, kulinarike, degustacije, športne aktivnosti in trajnostne pristope, kar najdejo v vseh 21 mestih, vključenih v Združenje.